2013. január 4., péntek

Ezeket kedvelték sokan 2012-ben

Kb. 1 éve van a facebookon saját oldalam. Minden nap posztolok, több albumot megtömtem már képekkel. Létrehoztam Csináld magad albumot, Otthonok a nagyvilágból albumot. Létezik album az  újrahasznosításról, konyhákról, érdekességekről és még sok egyébről. 

Most a lájkok és megosztások számát figyelembe véve a top képeket mutatom be. 

Legkedveltebb Enteriőr nagy meglepetésre faház, meleg hangulattal, amolyan összebújós, kandallós, beszélgetős. Jó, hogy ebben a modern, rohanó világban érték még a romantika, az együttlét. Nekem is tetszik. Itt a kép: 



Nagyon sokan szerették és ezért megkapta a legkedveltebb Hálószoba kategória címet ez a kép: 


Legkedveltebb Gyermekszoba kategóriában abszolút győztes ez a zöld-fehér szoba fantasztikus emeletes ággyal. Nagyon jól megoldották a sarok beépítését. Biztosan minden centiméter ki van használva. 


Legkedveltebb Csináld magad ötletnek egy karácsonyi asztaldísz bizonyult. Én magam is elkészítettem, itt írtam az elkészítéséről egy bejegyzést.


Mutatom még egyet képet, ez is nagyon kedvelt volt: tojástartóból virágdísz:  


Egy kicsit a kertbe is kitekintettem. Legkedveltebb Ötlet a kertben egy növénytároló, amely egy kiszuperált PVC csőből lett kialakítva: 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése